Konkurencia v online priestore sa každým rokom zvyšuje. Niet sa čomu čudovať. Viac ako 75% ľudí dáva prednosť nakupovaniu cez internet a pokiaľ chcete zarobiť potrebujete zvýšiť návštevnosť vlastných stránok. Čím viac návštevníkov vašu webovú stránku navštívi tým viac nových zákazníkov môžete získať.
Súkromie
Dnes si ľudia cenia svoje súkromie. Údaje, ktoré vám dajú chcú mať pod kontrolou. Mailová adresa, telefónne číslo, adresa bydliska,…. ak tieto údaje od užívateľov stránky požadujete dajte im možnosť spravovať ich. Posielanie reklamy na ich mail je pre vás síce dobré ale ich to môže obťažovať. Dajte im možnosť spravovať frekvenciu a spôsob komunikácie s vami alebo možnosť kedykoľvek sa odhlásiť.
Oslovte ďalšiu skupinu zákazníkov
Či už predávate tenisky alebo bio potraviny isto máte už svojich stálych zákazníkov. Rozšírte ich okruh a oslovte ďalších ľudí. Bio potraviny nemusia byť vhodné len pre tých, ktorí sa chcú vyhnúť umelým hnojivám, pesticídom a ďalším chemikáliám, ktoré sa v potravinách môžu nachádzať. Môžu byť vhodné aj pre ľudí, ktorí majú nejaké tráviace problémy alebo pre ľudí s rôznymi potravinovými alergiami. Oslovte ich a získate ďalších zákazníkov.
Udržateľnosť, ekológia
Prezeranie tovaru na množstve stránok ľudí unavuje. Pri výbere produktu musia brať so úvahy veľa faktorov (farba, výzor, použitie, veľkosť, materiál,…) jednoducho ich to unavuje. Pridanie ďalšieho faktoru ako je udržateľnosť alebo ekológia ich odradí od výberu. Ak sa vám ale z ekológie, súladu s prírodou či udržateľnosti podarí urobiť vlastnú normu odbremeníte ich od ďalšieho rozhodovania. Vyriešte otázku ekológie za svojich zákazníkov a oni budú mať istotu, že čokoľvek čo od vás kúpia je v súlade s prírodou a výroba ani likvidácia tovaru prírodu nezaťažuje.
Sociálne siete
Facebook, Twiter, YouTube, TikTok, … sociálne siete dnes hýbu svetom a aj obchodmi. Nájdete na nich množstvo nových zákazníkov, ktorých môžete osloviť. Umožnite im nakúpiť priamo cez sociálnu sieť bez toho aby museli navštíviť vaše webové stránky. O svoju stránku na sociálnej sieti sa ale starajte. Pravidelne pridávajte obsah, odpovedajte na správy, reagujte na komentáre,… Dáte tak ľudom vedieť, že ste aktívni, že sa o zákazníkov ale aj návštevníkov stránky zaujímate a nie sú vám ľahostajní.