Ako správne napísať PR článok, aby mal najlepší účinok?

Každý PR článok je ako dobrý príbeh – musí zaujať, informovať a presvedčiť. Ale ako to dosiahnuť? Pripravte sa na cestu plnú tipov a trikov, ktoré váš PR článok premenia na magnet pre čitateľov. PR článok, alebo tlačová správa, je základným kameňom komunikácie medzi firmou a verejnosťou. Jeho cieľom je informovať o novinkách, produktoch, službách …
Čítať ďalej Ako správne napísať PR článok, aby mal najlepší účinok?

Affiliate marketing – Výhody a nevýhody tejto online obchodnej stratégie

V súčasnom digitálnom veku sa stále viac podnikateľov a spoločností obracia k affiliate marketingu ako prostriedku na generovanie príjmu a propagáciu produktov alebo služieb. V tomto článku sa zameriame na podstatu affiliate marketingu a preskúmame jeho výhody a nevýhody, ktoré môžu ovplyvniť rozhodnutia obchodníkov pri zavádzaní tejto stratégie. Čo je affiliate marketing a ako funguje …
Čítať ďalej Affiliate marketing – Výhody a nevýhody tejto online obchodnej stratégie

Najväčšie benefity používania CRM systému

CRM (Customer Relationship Management) systém je nástroj, ktorý pomáha organizáciám efektívne riadiť interakcie s ich klientmi. Jeho používanie má veľa výhod pre malé a veľké spoločnosti. Táto technológia uľahčuje zákazníkom získať prístup k informáciám a umožňuje organizáciám spravovať ich informácie. Ďalšie najväčšie benefity používania CRM systému, ktoré budú v nasledujúcom článku uvedené, sú štruktúrovanie údajov, …
Čítať ďalej Najväčšie benefity používania CRM systému

Dlhodobý zákazník? Priorita každej rozumnej firmy

Udržiavať si dlhodobých zákazníkov je veľmi dôležité pre každú úspešnú firmu. Investícia do lojálnych zákazníkov sa často vyplatí viac ako do nových. Ako firme môže pomôcť kvalitná starostlivosť o zákazníkov? V tomto článku sa budeme snažiť poskytnúť odpovede. Prezrieme si, prečo je dlhodobý zákazník pre udržanie obchodných aktivít firmy taký dôležitý a ako mu môžeme …
Čítať ďalej Dlhodobý zákazník? Priorita každej rozumnej firmy

Čo je affiliate marketing a ako ho používať?

Affiliate marketing je moderná forma marketingu, ktorá sa využíva na propagáciu, predaj a podporu produktov alebo služieb online. Ide o jednu z najefektívnejších metód propagácie, ktorá môže pomôcť zvýšiť tržby, zvýšiť návštevnosť webu a zvýšiť príjmy z inzercie. Ide o spoločenskú zmluvu medzi webmasterom a vydavateľom, ktorá vyžaduje, aby webmaster propagoval produkt alebo službu vydavateľa …
Čítať ďalej Čo je affiliate marketing a ako ho používať?

Aké sú riziká PPC reklamy?

Keďže PPC reklama patrí medzi najpopulárnejšie marketingové akcie, veľa podnikateľov prehodnocuje jej uplatňovanie. PPC reklama je síce veľmi účinnou formou reklamy, môžu však s ňou súvisieť aj rôzne riziká. Často sa nedá vedieť, či prevedené peniaze prinesú očakávaný úspech. Skúsme preto spoločne pochopiť, aké sú riziká PPC reklamy, aby sme mohli oboznámiť súvisiace výhody a …
Čítať ďalej Aké sú riziká PPC reklamy?

Majú v dnešnej dobe stále význam reklamné predmety?

Reklamné predmety boli v minulosti veľmi úspešnou formou reklamy pre firmy a boli veľmi obľúbené. No vyvíjajúca sa technológia a zmeny v marketingu oslabujú ich efektívnosť. Prečo by mali firmy stále využívať reklamné predmety a sú v dnešnej dobe stále účinné? V tomto článku si spoločne pozrieme, aké výhody môžu tieto predmety priniesť a či …
Čítať ďalej Majú v dnešnej dobe stále význam reklamné predmety?

Ako priviesť nových zákazníkov na váš web?

Keď chcete svoje podnikanie zvýšiť, získanie nových zákazníkov je kľúčom k úspechu. Návštevnosť vášho webu by mala byť jednou z vašich najvyšších priorít. No nie je to jednoduché, pretože internet je preplnený obsahom a konkurenciou. Ak chcete prilákať nových zákazníkov, musíte zamerať svoju pozornosť na niekoľko faktorov, ako je napríklad vizuálny obsah, propagácia a SEO. …
Čítať ďalej Ako priviesť nových zákazníkov na váš web?

Ako si udržať zákazníka? Tipy, ktoré skutočne fungujú

V poslednej dobe sa viac zameriavame na zákaznícku lojalitu a spôsob, ako dosiahnuť uspokojenie zákazníka. Či už ste maloobchodník, poskytovateľ služieb alebo veľkoobchodník, základom všetkého je zaistiť, aby zákazníci boli spokojní. Ak chcete, aby sa k vám zákazníci vracali, musíte sa ich naučiť prilákať a udržať si ich lojalitu. Tu je niekoľko tipov, ktoré pomôžu …
Čítať ďalej Ako si udržať zákazníka? Tipy, ktoré skutočne fungujú