Affiliate marketing je moderná forma marketingu, ktorá sa využíva na propagáciu, predaj a podporu produktov alebo služieb online. Ide o jednu z najefektívnejších metód propagácie, ktorá môže pomôcť zvýšiť tržby, zvýšiť návštevnosť webu a zvýšiť príjmy z inzercie. Ide o spoločenskú zmluvu medzi webmasterom a vydavateľom, ktorá vyžaduje, aby webmaster propagoval produkt alebo službu vydavateľa …
Čítať ďalej Čo je affiliate marketing a ako ho používať?
Kategória:Marketing
Aké sú riziká PPC reklamy?
Keďže PPC reklama patrí medzi najpopulárnejšie marketingové akcie, veľa podnikateľov prehodnocuje jej uplatňovanie. PPC reklama je síce veľmi účinnou formou reklamy, môžu však s ňou súvisieť aj rôzne riziká. Často sa nedá vedieť, či prevedené peniaze prinesú očakávaný úspech. Skúsme preto spoločne pochopiť, aké sú riziká PPC reklamy, aby sme mohli oboznámiť súvisiace výhody a …
Čítať ďalej Aké sú riziká PPC reklamy?
Majú v dnešnej dobe stále význam reklamné predmety?
Reklamné predmety boli v minulosti veľmi úspešnou formou reklamy pre firmy a boli veľmi obľúbené. No vyvíjajúca sa technológia a zmeny v marketingu oslabujú ich efektívnosť. Prečo by mali firmy stále využívať reklamné predmety a sú v dnešnej dobe stále účinné? V tomto článku si spoločne pozrieme, aké výhody môžu tieto predmety priniesť a či …
Čítať ďalej Majú v dnešnej dobe stále význam reklamné predmety?
Ako priviesť nových zákazníkov na váš web?
Keď chcete svoje podnikanie zvýšiť, získanie nových zákazníkov je kľúčom k úspechu. Návštevnosť vášho webu by mala byť jednou z vašich najvyšších priorít. No nie je to jednoduché, pretože internet je preplnený obsahom a konkurenciou. Ak chcete prilákať nových zákazníkov, musíte zamerať svoju pozornosť na niekoľko faktorov, ako je napríklad vizuálny obsah, propagácia a SEO. …
Čítať ďalej Ako priviesť nových zákazníkov na váš web?
Ako si udržať zákazníka? Tipy, ktoré skutočne fungujú
V poslednej dobe sa viac zameriavame na zákaznícku lojalitu a spôsob, ako dosiahnuť uspokojenie zákazníka. Či už ste maloobchodník, poskytovateľ služieb alebo veľkoobchodník, základom všetkého je zaistiť, aby zákazníci boli spokojní. Ak chcete, aby sa k vám zákazníci vracali, musíte sa ich naučiť prilákať a udržať si ich lojalitu. Tu je niekoľko tipov, ktoré pomôžu …
Čítať ďalej Ako si udržať zákazníka? Tipy, ktoré skutočne fungujú
Ako sa presadiť v online priestore?
Konkurencia v online priestore sa každým rokom zvyšuje. Niet sa čomu čudovať. Viac ako 75% ľudí dáva prednosť nakupovaniu cez internet a pokiaľ chcete zarobiť potrebujete zvýšiť návštevnosť vlastných stránok. Čím viac návštevníkov vašu webovú stránku navštívi tým viac nových zákazníkov môžete získať. Súkromie Dnes si ľudia cenia svoje súkromie. Údaje, ktoré vám dajú chcú mať pod …
Čítať ďalej Ako sa presadiť v online priestore?
Prečo by ste mali do marketingu zaradiť aj PPC kampane?
PPC kampane, teda reklamné kampane založené na platených kliknutiach, sú v súčasnosti obľúbenou súčasťou digitálneho marketingu. Je to preto, že umožňujú podnikom získať významné výsledky v krátkom čase. V tomto článku si preto vysvetlíme, prečo by ste mali do marketingu zaradiť aj PPC kampane a aké sú ich výhody. Rýchly návrat investície Jednou z najväčších …
Čítať ďalej Prečo by ste mali do marketingu zaradiť aj PPC kampane?
Ako uspieť so svojim e-shopom?
S rozvojom internetu a nárastom online nakupovania je prevádzkovanie e-shopu veľmi zaujímavou príležitosťou na podnikanie. Avšak, založenie e-shopu nie je jednoduché a môže byť spojené s radom úskalí. Ako teda uspieť so svojím e-shopom? V tomto článku prinášame pár tipov, ako na to. 1) Sortiment a správne zacielenie Prvý a najdôležitejší krok k úspešnému e-shopu …
Čítať ďalej Ako uspieť so svojim e-shopom?
4 tipy pre úspešný e-mailing v roku 2023
Časy, kedy mailing poháněla koronavirová pandemie skončila. Smysl bude e-mailing dávať jedine v prípade, že sa marketéri vrátia ku koreňom a svoje aktivity začnú stavať na kvalitných základech. Respekt voči zákazníkom, atraktívny obsah a kvalitná databáza sú zásadné. Jen tak budou hrát e-maily hlavní roli marketingu i v roce 2023. Stále sú totiž tým najefektívnejším spôsobom, …
Čítať ďalej 4 tipy pre úspešný e-mailing v roku 2023